Werkwijze:

Hoe werkt dat nu, zo’n opruimcoach in je huis of kantoor?

Mijn werkzaamheden vinden bij jou thuis (of op kantoor) plaats.

Omdat we nauw zullen samenwerken is het belangrijk dat er persoonlijk contact is om te ervaren of er een klik is.

Er zal dus eerst een kennismakingsgesprek bij jou thuis plaatsvinden.

Tijdens dit gesprek kun je aangeven wat je wensen zijn en welke ondersteuning jij van mij nodig hebt.

bijvoorbeeld:

  • keukenkastjes opruimen?
  • Zolder uitmesten?
  • van rommelkamer naar kleinkind kamer?
  • lade met paperassen sorteren?

Het kan allemaal.

Het hoeft ook niet in 1 x.

We kunnen vervolgafspraken inplannen. Sommige zaken zijn boordevol herinneringen en dat kan tijd kosten om deze te sorteren.

Op papier

Na het kennismakingsgesprek zet ik dit in het kort op papier. Ik geef aan wat de wens is, en hoe dat uitgevoerd gaat worden en hoe lang dat duurt.

Ook het besproken tarief wordt hierin vastgelegd. Mocht dit in orde zijn, dan spreken we een datum en een tijd af, en ondertekenen we samen de overeenkomst.

Daarin verwijs ik ook naar mijn Algemene Voorwaarden 

Tevens wil ik je laten weten dat ik in het bezit ben van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op het gebied van Geld, Personen en Diensten.